Népszerű termékek
A RIO paramétereit lásd a kimért köteleknél.
Dyneema® SK78 a magas teljesítményű szálanyag, amely egyre több vitorlás kötélben kap szerepet.
A megújult bevonattal kezelt kötél most már jó UV ellenállást és fokozott kopásállóságot mutat.
Huzat nélküli Dyneema SK78, UV impregnált.Szinek: piros, kék, antracit szürke. Korábbi gyártásból létezik sárga is, ami már nem rendelhető.
Komplett beömlő (Ø 38 mm, fent) és kifolyó (Ø 12 mm, szintén fent) fittingekkel.
Teletöltött állapotban a zsák magassága 25cm.
A Gusher Titan a Whale tartós, könnyű és a gyakorlatban bizonyított szivattyúja. Régóta használják és teszetlik a vitorlázók és hajósok. A TD (=Thru Deck) a pumpának az a verziója, melyet a deck alatt lehet elhelyezni, így csak a felhajtható fedél jelenik meg – általában -. a kokpitláda oldalán.
Jellemzők:
- Magas vízszállítási teljesítmény: 105 l/perc
- A szivattyúfejet összefogó bilincs könbnyedén leszedhető, hogy a pumpafej elforgatható legyen
- Erős és tartós a kis súlya ellenére is
- 2 szerelési lehetőség: deckre (oldalfalra) vagy decken keresztül.
- Egyszerű karbantartás: a fejrögzítő gyűrű eltávolításával
- Tipikus felhasználás: bilge szivattyúzás, szennyvíztank ürítés, toilet öblítés.
- Egyszerű működés.
Alkalmas a legtöbb applikációra 32 lábas hajókon
- látszólagos és valós szélirány és szélerősség analóg és digitális kijelzése
- a főadat (32mm) és alsó adat (22mm) beállítható,
- előkészített bus interfész NMEA0183 ki- és bemenethez
- szélváltozás trendjének jelzése
- szélszög 1 fokos felbontásban
- VMG (szélirányú sebsségvektor)
- riasztások: szélerő, alacsony akkufeszültség
Megjegyzés: a valós széladatok és a VMG kijelzése akkor lehetséges, ha össze van kötve Speed vagy Multi műszerrel vagy sebesség jeladóval.
A svéd Windex uralja az árbócszéljelzők terepét.
A Dinghy méretrendje a nevéből adódik, a 10 collos elmegy 18-24 lábas kielerekre is, 25 lábtól már a 15 collos a megfelelő.
Most már kiegészítheted Windexedet világítással, ha nincs szélműszered és indulnál éjszakai versenyen.
Alig néhány éve jött ki ez a csap-család és máris befejeződött a gyártás 2017-től.
Pedig szép, a mai izlésnek megfelelő nikkelezett réz csap háromféle kivitelben, de úgy látszik a Whale a szivattyúkra koncentrál és kivonul a vízcsap-bizniszből. Legalábbis erre utalnak a jelek.
A raktárunk maradékát 40% engedménnyel kiárusítjuk! Nem rossz lehetőség, különösen annak, aki háztartási csapot használ jelenleg a hajójában.
Négyszögletes árnyékoló ponyva "JOS"
"JOS" árnyékolók biztos védelmet adnak a nap káros sugárzásai ellen. Anyaga UV álló 420D Polyester. Kapható négyszögletes és trapéz változatban is.
Formájuk lehetővé teszi a levegő cirkulációját. A ponyva külső felülete a napsugarakat visszaveri, míg a belső világoskék burkolat tartja a hűvösebb levegőt.
A "JOS" árnyékolók könnyűek és felszerelésük néhány perc csupán az alumínium csövek segítségével. A ponyva állékonysága a korláthoz való gumiköteles, kampós rögzítéssel biztosítható.
Az első szám a collban értendő menetet adja, a második mm-ben a hozzávaló bowden (drót) átmérőt.
A teljes gyártmányválaszték és méretek a lap alján, a csatolt dokumenteknél!
A vitorlázók kedvelt választása dinghik trapézköteléhez. Gyakran használják továbbá albához és kiülőgurtnihoz, kisebb hajókhoz még forstág trimmeléséhez is. A Clamcleat® CL253 jellemzője egy könnyű, kompakt megoldás a kötelek szabályozására ott, ahol a gyors, biztos rögzítés és a könnyű kiengedés a követelmény.
Minden Clamcleat® CL253 tartozéka a fekete "link" (PTLINK), ami megkönnyíti a kötél kiengedését. Windsurfözéshez a CL253 mint elsőél-feszítő jön szóba.
A cleat a beépített görgővel alumíniumból készül a kis súly és tartós teljesítmény érdekében. Kétféle felületkezeléssel kapható:
1. CL253 kályhaezüst lakkal kezelve
2. CL253AN kemény anodizálással előállított igen tartós felülettel.
További alkalmazások::
- Ponyva szerkezetek
- Színházi függönyök, bannaerek
A 811 orrvitorla reff 8-11m hosszú vitorlásokra alkalmas. Könnyű és tartós, a fock betekerésével és reffelésével kapcsolatos igényeket tökéletesen kielégíti. A betekerő dob kettős csapágyazású; egy sor magas kopásállóságú rozsdamentes acél és egy sor Delrin golyós csapágy. A felhúzókocsi 2 soros Delrin golyós csapágyazású. A dob és a felhúzókocsi háza poliamid.
A spanneres változata nincs.
AZ S és T jelű szerkezet jellemzői:
S jelű (egynútos) szerkezetek: 1,5m hosszú profilcsövek. A csövek alu toldóelemekkel kapcsolódnak és PVC béléscsővel is rendelkeznek.
T jelű (ikernútos) szerkezetek: 2,1m hosszú profilcsövek, melyek műanyag toldóelemmel kapcsolódnak.
A szerkezet hossza legfeljebb 1 toldókészlettel növelhető.
A teljes méretválasztékot lásd a lenti táblázatban.
Színtelen magasfényű hagyományos lakk, a felhasználók egyöntetű véleménye szerint a világ legjobb terméke. Kínai tung olaj, fenol és alkidgyanta alapanyagaival, valamint UV szűrő tulajdonságával, rendkívül tartóssá és ellenállóvá teszi a kezelt felületeket. Külső és belső felületekre is alkalmazható akár kezeletlen fára, akár meglévő (egy vagy kétkomponensű) lakkokra. Ez a lakk híres arról, hogy magas fényét és kopásállóságát sokáig megtartja, terülési és filmképzési jellemzői meg trópusi viszonyok között is nagyszerűek.
Hígítója az Epifanes Brushthinner ecsettel történő felvitel esetén és az Epifanes Spraythinner szórópisztolyos felhordás esetén.
Kiadósság: 14m2/liter
Kiszerelés: 0,25; 0,5; 1; 5 liter
Általában stopperes rendszerhez alkalmazzák. Egyszerűen továbbfejleszthető köteles állításúvá.
Szükséges még hozzá: 1 db x hosszúságú sín, 2db stopper és 2 db sínvég.
Ezt a sottkötelet élvezettel használhatjuk. Nagyon jó a fogása, különösen jól alakstabilitást produkál csörlőzésnél.
A Coppa sottkötelek helyére lép 2020-tól.
- Cover: Polyester / Polyester soft
- Core: Polyester
Ø mm |
Lenght |
MBL |
Weight g/m |
8 | 200 | 1500 | 49 |
10 | 200 | 2300 | 71 |
12 | 200 | 3000 | 103 |
14 | 100 | 4600 | 140 |
Van inox, Elegance és Touch Clean változata is. Ezeknél a mélyhűtőrekesznek ajtaja is van, kék a belső világítás, a Clean Touch inox ajtaján nem marad ujjlenyomat, egyébként semmi különös...
A CT45 ideális motorcsónakok és mély orrfekvésű vitorlások számára a 19’-36 hajóhossz tartományban. A CT45 kompozit anyagból készül. Hozzávaló csőátmérő: 125mm.
A CT45 a vele azonos teljesítményű CT35-höz képest nagyobb tolóerőt (40 kg) fejt ki, köszönhetően az iker propellernek. Beszerelése egyszerű, karbantartást nem igényel.
12 voltos elektromos rendszeren üzemeltethető. A megadott teljesítményadatok arra az esetre vonatkoznak, amikor a cső merülése (a cső teteje) a csőátmérővel azonos és a cső hossza nem nagyobb, mint az átmérő kétszerese.
Automatikus, nyomásérzékelős elektromos szivattyú, 2 vagy 3 Bar nyomásra, 8-12 l/perc vízszállítás, 12V-24V
sima, egyenletes vízszállítás, csőcsatlakozások változtathatósága
Önfelszívó 3 m-ig
Zajtalan működés
Egyszerű beszerelés
Az OEM és Retail (végfelhasználói) kiszerelés illeszkedik a Whale Quick Connect 15mm-es rendszeréhez
A Retail kiszereléshez fittingek tartoznak flexibilis csőhöz vagy 1/2" belső menetes hollandihoz való csatlakozáshoz.
Édes és sós vízre egyaránt használható
A motorház teljesen tömített, az elektronika abszolút védett (IP65 vízállóság)
Szárazon futás nem okoz károsodást.
Szűrőt tartalmaz
Figyelem! Mi a leginkább keresett FW1215B (OEM) változatot tartjuk raktáron. Ehhez nem tartozik az a 2-2db fitting (WX1584 és WX1587), amivel belső menetes hollandival vagy flexibilis csővel lehet kapcsolódni a szivattyúhoz. Ezeket a szerelvényeket csak a Retail (végfelhasználói) verzió tartalmazza.
A kondenzációs egység (kompresszor) hűtését hagyományos úton, ventillátorral keringtetett levegő oldja meg. Igen fontos, hogy a kompresszor egy jól szellőztethető térben legyen elhelyezve: Biztosítani kell, hogy a hideg levegő alul jöjjön be, a meleg levegő meg felül távozzon.
- Fridzsider vagy mélyhűtő használat
- 12/24 V Danfoss/Secop BD35F kompresszor
- Sík evaporátor 250x350mm
- Opcionális AC/DC kit beszerezhető, mellyel teljessé válik a kompatibilás a különböző feszültségekre (12/24 V, 230/115 V és 50/60 Hz)
- A “click-on” rendszernek köszönhetően egyszerű a beszerelés
DINGHY PRO
- Cikkszámok: 5701 - fekete/szürke, 5702 - piros/fekete, 5706 - navy/piros/fehér, 5707 - piros/UV-sárga, 5708 - szürke/pink, 5709 - pink/fehér
- Méretek: XS 25-40 kg, S 40-50 kg, M 50-70 kg, M/L 70-80 kg, L 80-90 kg, XL 90+ kg
Olimpikonok és a világbajnokok által használt fejlett dinghy úszássegítő mellény. Az Airex szuper lágy hab és laminált polietilén hab kombinációja rendkívül kényelmes viseletet biztosít. Mylar elülső zsebbel és tartós Delrin cipzárral. A gallér kettős tépőzáras zárással, hogy megakadályozza a víz bejutását. Megerősített vállak és derék. Mély kivágás a trapézoláshoz.
Felcsúszás elleni heveder kapható 25-40kg közötti mérethez.
-
Ismertetés
A Captive stifttel ellátott omega formájú sekli 316L saválló acélötvözetből készül
A stift bezárt állapotban egy vájatba bepattan, onnan nem tud kirázódni.
Kiemelkedő munka- és törőszilárdság.Alkalmazás
Használatos ott, ahol kevés a hely és kisebb mérettel is el lehet érni a kellő szilárdságot
Kötelek, szerelvények, kábelek összekötésére
Szín: fekete/fehér
Könnyű (16088) és nagy terhelésre (16089) is alkalmas.
NEX 1,5: 10 - 12m hajóhosszig könnyű bőszeles vitorlák (gennaker, code-zero, reacher) gyors és könnyű betekerésére.
Vitorlaméret: max. 60 m2
Terhelhetőség: 1500 kg
Feltekerő dob átmérője: 140 mm
Feltekerő kötél átmérő: 10 mm
Részegységek: alsó betekerő dob Wichard patentseklivel, felső csapágyas forgó Wichard HR seklivel,
Az élkötél alsó és felső végéhez Wichard MX6 halyard sekli opció,
A torziómentes élkötél nem része a rendszernek (azt a vitorlakészítő adja), a betekerőkötelet kötélboltból kell beszerezni.
Ismertetés
Nagysebességű és kis terhelésű kötélmunkákhoz
Az univerzális fej háromféle rögzítési lehetőséget kínál
Az oldallemezek növelik a csiga tartósságát
Az alumínium kerék a modern kötelekhez való
Alkalmazás
Series 40
Navigation lights in a traditional and robust housing. Tricolor, anchor lights and strobe lights also with aqua signal quicfits system for easy dismounting for the transport and winter storage.
The navigation lights fulfil all requirements of the "International Regulations for Preventing Collision at Sea 1972 (COLREG)", published by the international Maritime Organization (IMO) and local rules.